Det var minsann inte lätt att måla självporträtt:) Härligt med bloggen, kul att kunna känna sig mer delaktig i er vardagssituation med barnen o får mer inblick , bra jobbat!!!
Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar *
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Meddela mig om nya kommentarer via e-post.
Meddela mig om nya inlägg via e-post.
Δ
Det var minsann inte lätt att måla självporträtt:)
Härligt med bloggen, kul att kunna känna sig mer delaktig i er vardagssituation med barnen o får mer inblick , bra jobbat!!!