Idag bjuder vi alla föräldrar på morgonkaffe-att-ta-med.
Kör försiktigt och ha en bra dag!??
Tack för den ”varma” omtanken vid entrén. Uppskattades mycket på promenaden till tåget?
Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar *
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Meddela mig om nya kommentarer via e-post.
Meddela mig om nya inlägg via e-post.
Δ
Tack för den ”varma” omtanken vid entrén. Uppskattades mycket på promenaden till tåget?