I år prövar vi att fira Lucia ute! Känns bra att slippa begränsa antalet gäster?
Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar *
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Meddela mig om nya kommentarer via e-post.
Meddela mig om nya inlägg via e-post.
Δ